Creating Content That Engages Potential Customers

Een goed geschreven en goed gepresenteerd stuk inhoud is een zeer krachtig hulpmiddel om de aandacht van uw doelgroep te trekken en ze tot actie aan te zetten. Het beste gedeelte? U hoeft het niet zelf te doen, wij doen het voor u.

We Create Compelling Content That Can Engage Your Audience

Uiteindelijk is onze inhoud bedoeld om uw publiek aan te trekken: het is een magneet die uw doelmarkt aantrekt. Creëer vermakelijke, waardevolle en/of interessante inhoud om prospects aan te trekken en uw bedrijf als marktleider te positioneren. Om het juiste publiek aan te trekken, moet u een “duidelijk gedefinieerde en begrepen doelgroep” specificeren: mensen aantrekken is geweldig, maar het maakt duidelijk dat u de juiste doelgroep moet identificeren. Ons primaire doel is om winstgevende acties van klanten te stimuleren door eerst te definiëren wie onze doelgroep is. Zodra we op de hoogte zijn van uw markt, starten we het proces om inhoud te maken die specifiek op deze doelgroep is gericht.

Here’s Why You Need To Invest In Content Marketing

Waarom zouden klanten uw bedrijf moeten verkiezen boven dat van een concurrent? Het antwoord is dat u een expert bent in uw vakgebied. Om deze reden maken bedrijven blogs, plaatsen ondernemers hun ideeën op prominente nieuwssites en streven CEO’s ernaar om op topconferenties te spreken. Dit plaatst het individu of bedrijf op zijn beurt in de positie van expert, wat leidt tot vertrouwen. U kunt contentmarketing gebruiken om uw expertise en betrouwbaarheid te demonstreren terwijl u mensen opleidt. Content is een gigantische magneet die nieuwe leads aantrekt.

Het artikel zal nieuwe leads aantrekken als het goed is geschreven. Relevantie is een belangrijke overweging bij het schrijven. De verkeerde content trekt de verkeerde prospects aan en dat is tijdverspilling.

Contentmarketing en social media zijn een perfecte match. Content moet worden geschreven en vervolgens worden gedeeld op sociale media. Hopelijk trekt uw inhoud leads aan die u zullen volgen op sociale media. Wanneer u uw nieuwe inhoud op sociale media plaatst, blijven uw volgers deze zien. Het Amerikaanse publiek voert maandelijks 20.000.000.000 zoekopdrachten uit. Het spreekt voor zich dat zoekmachines een grote rol spelen bij het online gevonden worden van uw bedrijf. Het optimaliseren van een website of webpagina voor de organische resultaten (SEO) van een zoekmachine is het proces om de zichtbaarheid van die site te vergroten. Marketingcontent is essentieel voor SEO. Zoekmachines zullen uw inhoud eerder weergeven als deze gerelateerd is aan de branche waarin u zich bevindt.

WHAT ALL IS COVERED IN OUR CONTENT MARKETING PLAN

Our Content Marketing Strategies Will Create A Buzz About You!

Onze contentmarketingstrategieën zijn afhankelijk van uw bedrijfsdoelstellingen. Zodra we dat weten, bieden we u het volgende-

Website Blogs

Press Releases

Website Copy

Infographics

Guest Posts

Social Media Posts

WE CREATE CONTENT THAT ‘SELLS’

Our Content Development Strategy Involves-

Het doel is om uw doelgroep aan te spreken en te verkopen en om de verkoop en loyaliteit te vergroten. We creëren content die jouw merk kan neerzetten als de ‘held’ van het verhaal. Zo word je gezien en erkend. Maar hoe doen we dat? Hier is een eenvoudig maar krachtig proces dat we volgen-

01. Research

Een grondig onderzoeksproces is wat de kwaliteit van onze inhoud doet schreeuwen. Ons onderzoek begint altijd met een overzicht van de campagne die we willen ondersteunen en wat je hoopt te bereiken met de publicatie en promotie van dit contentstuk.

02. Ideation

Als resultaat van ons onderzoek hebben we een breed scala aan fascinerende onderwerpen gevonden die de moeite waard zijn om te bespreken. Nu zetten we die ideeën om in inhoud die wordt gepubliceerd. Uit ons onderzoek weten we welke onderwerpen van bijzonder belang zijn binnen de branche van uw doelgroep.

03. Placement

Nadat we een lijst met ideeën hebben samengesteld waarvan we zeker weten dat ze lezers zullen aanspreken en die we kunnen waarmaken, identificeert u plaatsen waar uw werk kan worden geplaatst, zoals het op de shortlist plaatsen van het publicatieplatform.

04. Development

Bij het correct optimaliseren van inhoud, zorgen we ervoor dat we de inkomende regels volgen, inclusief hoogwaardige interne en uitgaande links, onderzochte zoekwoorden en sterke afbeeldingen.

05. Publishing

We overwegen pas om ons werk te publiceren als we het grondig hebben verfijnd. We kunnen dit doen door het naar de publicatie te sturen waaraan we het hebben aangeboden of door het te laten bekijken op een platform waarvan u de eigenaar bent, zoals uw website, zodat uw publiek er toegang toe heeft.

06. Promoting

De reis houdt daar niet op, want nu moet je beginnen met promoten. Hoewel sommigen het 'fasedistributie' noemen, is het doel om uw inhoud onder zoveel mogelijk mensen (zoals uw doelgroep) te krijgen.